Saturday, June 20, 2009

HAPPY Father's Day



happy fathers day to all bloggers and chaters be a good father 4 ever hehe haku tumpang gaks nulis kat blog member aku nie kalu dia tahu aku merapu kat sini mampusss wa kena sekeh hua3 by da way dia xder aku ganti la kejap kami nie sama2 belajar kat uni dah tua2 masih nak belajar ala study tua2 nie best jugak la merapu meraban bacanya x byk mana sgt bila nak exam baru nak kelam kelibut hehe xsedar diri masa muda pun cenggitu gaks dah tua pun x ubah gaks entah kenapa aku ambil subject nie rasa nyesal pun ada huhu pasal kena prihatin lebey plak oppsss back to citer fathers day moga kengkawan haku termasuk wa juga la menjadi ayah yang terbaik wat anak2 n family semoga semua di murahkan rezeki di rahmati allah bahagia di samping family tersayang....wa nak cakap apa lagi ye da abis modal maceh tuan blog bagi aku merapu jap kat sini kau bila nak balik da tuang kelas 2ari hehehe kang kena lekuk baru tau hua3 always happy okies....hehe tadi aku x pandai nak wat bila tanya sifu baru boleh kuang3 nak letak u tube pun x tahu apa aarrr aku nie

0 comments: